Wednesday, December 3, 2008

tok dan che

pagi nih aku bangun lambat.semalam tidur awal supaya bangun awal pagi.banyak nak study.tapi aku tak bangun.geramnya....

pagi nih aku tengok gambar dia dengan opah.teringat antara aku dan tok.hari sabtu lepas aku call che.semua orang bertanyakan aku.dah lama aku tak call tok dan che.time tu che di sawah melihat orang2 bangladesh bekerja.che kata kalu tak gi tengok,bangla2 tu curi tulang.tua2 che pun still lagi cari duit.mungkin suasana dia yang dulu membuatkan dia bekerja ke hari ini.aku suruh che berehat jer.tok still lagi lemah.dia baru habis radiotherapy.so dia tak leh cakap dengan aku lagi.dia tak larat.dah semakin kurus tok.kurang selera makan.teringat time tok sehat dulu.rindunya.aku takut pada kehilangan.moga tok dan che dapat melihat cucu2 nya bahagia.


note:saya rindu mak ayah tok dan che

No comments: