Monday, October 27, 2008

dikehidupan yang lain

3 hari berlalu begitu je.tanpa aku sedar ladtop aku ni dah hampir 5 hari belum mengeluarkan suara.bosan juga hidup ni kalu tak dengar lagu2.teruk kan.3 hari ni aku cuti tapi cuti aku bukan sia2.ada yang aku isi.kali ni aku bercuti di mount view resort dekat dengan nandi hill sempena dengan program JASSI collabration with IMAM.ramai juga yang aku jumpa.budak2 dari kolej seluruh bangalore.penat.dalam suasana yg hiruk pikuk.aku rindu my apartment.homesick.bukan nya nak rindu orang di malaysia.now bila dah balik apartment homesick bertukar arah.rindu diorang pula.

pertemuan dengan mereka yang senior ni membuatkan aku berfikir.thank to them especially Dr Fuziah.sempat berborak2 dengan dia.nasihatnya akan aku ingat.

tomorrow,i need to go to class as usual.being a student is not simple as working person.they have to attend class to get mark and answer all the questions.i must set a goal before i start my journey.

goals give us direction and purpose.
goals add meaning to our lives.
goals challenge us.
goals make life more interesting.
goals make life more rewarding.
goals make life better.

virtually nothing on earth can stop a person with a positive attitude whoa has his goal clearly in sight.
DENIS WAITLEY


it is not how much we have but how much we enjoy...
dikehidupan yang lain aku berdiri.seandainya takdir menetapkan aku disitu,moga aku harap akan hadir satu kaki yang bisa berdiri bersama.

No comments: