Sunday, July 20, 2008

::miss them::

malam ni aku rindu mak.tok jugak aku rindu.sedihnya rasa.2 malam jer dapat tidur sebelah mak aritu.ingat roti canai mak yang tak sempat buat untuk aku masa balik minggu lepas.hanya pau jer dapat makan.pegi umah tok rasa sepi jer sebabnya tok kat spital.daun2 luruh kat halaman rumah.masuk umah tok rasa sayu jer.sebelum ni setiap kali nak balik india,umah tok mesti aku jejak.kali ni balik tok kat hospital dan che jer yang ada kat umah.tu pun kalu dia tak pegi tengok tok.tapi che sentiasa ada time melawat tok.ya Allah kenapa aku rindu semua.kenapa mesti ada yang sakit.tapi aku bersyukur dikurniakan keluarga yang macam ni.cukup semua orang.Alhamdulillah.

diberikan kepadaku manusia yang berhati tulus dan mulia.hati aku gembira.mak,ayah,tok,che dan seluruh famili yang lain.cukup ada mereka,hidup aku dah 90% lengkap.10% lagi tuh entah bila.usah difikir perkara yg belum berlaku.yang ada sekarang ni aku akan appreciate betulo2.

aku nak mak.nak dekat dengan mak.tidur dengan mak.bangun pagi nampak mak.makan depan mak.bersembang dengan mak.bergosip dengan mak.tok pun aku nak.nak cabut uban tok.nak bergebang dengan tok.nak tolong tok di dapur.bersembang dengan che.tengok berita dengan che.tidur dengan tok dan che.tengok movie dengan ayah.bersembang dengan ayah.pergi pasar malam dengan ayah.tolong ayah menanam.rindu nyer aku buat ni semua.sempatkah aku buat semua ni seperti dulu.kenapa jauh sangat.kalu dekat tiap2 minggu aku balik.

No comments: