Monday, July 28, 2008

hujan turun

tiba2 semua berubah.pagi td sangatla best tapi bila dh smpi petang suddenly berubah.mood yg ceria berubah sepi.tak tahu kenapa.mana silapnya.nak kata disebabkan seminar pharmacology aku rasa takda masalah.ingatkan nak berriadah sebentar tapi penat pulak petang nih.balik jalan kaki.jalan sambil berfikir idea yg bagus utk manage stress.aku prepare banyak jugak untuk pharmaco tapi sikit jer yg dibentang.takpa la at least dr ramesh tak marah.

pelajaran hari ini ialah sekiranya kita mengalami konflik diri atau pun takda mood kita cuba elak dari merebak pada orang disekeliling.ini bukan pembiasan cahaya yang boleh beri kebaikan.kadang2 kita tak sedar diri ni ader masalah tapi sekiranya 1 saat kita tersedar,make sure kita dah bersedia.jangan sampai orang boleh baca air muka kita.sometimes we need to pretend nothing happens to us even though it's difficult.muka kita tu adalah kekuatan untuk orang lain jugak.

pagi tadi call mak.lama tak dengar suara mak tiba2 aku sedih lak.dah lama aku tak berhubung dengan diorang semua.tok may be discharged today.lega dia dah sembuh.sebelum ni boleh dikatakan hari2 aku call umah.sekali call ada la dlm 1jam.tapi makin lama makin jarang aku call dan xder lama cam dulu.rindu memang rindu tapi aku rasa aku dh strong tak macam aku dulu.dulu aku lain giler dan sekarang mmg sgt lain.

p/s: saya tak suka bersedih.so jangan buat saya sedih

No comments: