Saturday, August 16, 2008

unknown

sayu...sedih...berfikir...

hari ni 3orang adik lelaki balik rumah.mak dan ayah tak kesunyian.hidayah mesti nangis sepanjang cuti nih diusik oleh diorang.rindu mereka.

ingat lagi time azhar still sekolah rendah.now dah form 1.aku selalu usik dia time aku ada kat umah.azhar xkan bergerak pergi sekolah selagi dia tak bgtau mak dan mak sebut'haaa'.itu habit dia.selagi mak tak kata ya mesti dok kat atas basikal lg.satu hari tu aku ikut dia cakap.so double suara aku dan dia.dok ulang tu la dia.sampaikan mak kata'mak dah dengar la Ha(panggilan dia),pergi la'.aku dan mak ketawa melihat dia.first time aku lihat lelaki yg begitu taksub dengan mak.now sejak dia di SAS bersama dengan ashraf(second brother) dia makin manja.belakang mak akan jadi tempat dia cium.sampai naik rimas mak.tiap kali nak balik ke sekolah.dia tak kan menoleh pada mak.sedih agaknya.ashraf bgtau dia nangis.

aku disini menghitung cuti.kali ni balik raya aku dapat rasakan aura tak best.tok sakit.macam mana aku nak balik dengan penuh gembira di hati aku seandainya orang yg aku sayang tak sihat.

aku masih ada mak dan ayah untuk aku gembirakan.

No comments: