Tuesday, November 18, 2008

sepi

hari ni lecture paling lama.2hours inside the lecture hall,listening and pay attention what he said.polycystic ovarian syndrome by guest lecturer from uk.do i understand something?cumanya certain term yang aku kurang mengerti mungkin bukan tiba masanya lagi.PG mesti faham.so virolgy test tunda esok hari.alamak.malam ni kena pulun baca dan juga hepatobiliary.

semalam adik aku sms bagitau mak rindu aku.aku pun rindu juga.tapi sekarang aku tak boleh call lagi.kedit habis and maybe this weekend kot.tapi sabtu ni ada gathering kat baptis hospital.mentor aku dr abey chacko.seorang dentist.apa yang aku rasa sekarang?tiada perasaan kot.nasib baik masa petang aku diisi dengan aktiviti di gym.every weekdays aku di situ selepas kelas.balik jer umah.sepi jer rasa.masing2 housemates aku dengan aktiviti mereka.makan sorang je aku malam ni.aku ketuk pintu acik,dia tengah bergayut.ingat nak makan sama.aku panggil ella di bilik,ingatkan nak ajak borak makan bersama,tapi dia tengah bergayut.salah timing kot.makan sendirian la aku.apapun aku mesti belajar.jangan menaruh harapan mungkin setiap harapan itu belum pasti tertunai.

so aku sekarang tak akan rasa apa2.i love my housemates.

semalam macammana aku boleh termimpi my cousin.he is 22 as me.aku rasa dah 3 years tak jumpa.raya hari tuh pun tak nampak batang hidung.kenapa ya?dan jugak aku termimpi my uncle.pakcik kepada cousin aku.2 pupu aku.teringat kata2 yg dia cakap time kat rumah makngah hari tu.kata dia,dia tak percaya aku seperti sekarang.mungkin pada dia mana mungkin seorang bakal doktor akan jejak kaki di dapur.dan dia pikir aku layak dapat lebih.tapi itu rezeki mak dan ayah.soalan sama yang dia tuju kat aku dan kakak ialah dah ada bf blom.aku kata tidak tapi dia x caya.pakngah mencelah dengan kata2 dia yang best.muka budak jujur takkan menipu.ngehngeh.baiknya muka nih.

No comments: