Tuesday, November 4, 2008

ungu violet

hari ini aku mengejar pelangi.tapi aku tak tahu sampai bila aku sanggup bertahan dengan undang2 aku sendiri.bak kata lin'itu semua dunia semata2'.kalu kata ipin pulak'betul-betul....'.setiap manusia pasti melakukan kesalahan.dan aku sebagai manusia juga sedia memberi ruang kemaafan.sebaik2 manusia adalah mereka yang cepat memaafkan kesalahan saudaranya sendiri.



hanya mencari gembira dalam kesusahan,
mesti ada pelangi yang bahagia sedang menunggu.

yang pasti aku punya pendirian.selagi ada pendirian itu selagi itulah wujudnya Husna.

semua pakcik auto di bangalore jahat.semua ambil kesempatan.jahat...jahat....aku geram dengan mereka.aku rela balik jalan kaki selepas ni.

esok tutorial pharmacology.cikgu atan maafkan aku.aku janji sok aku,ella,lin dan acik akan menghadirkan diri.(note:cikgu rajgopal and cikgu shernoi yang best and cool)

2 comments:

Anonymous said...

org ckp kalau kita marah2 sgt lama2 suka nanti.org kata lah (bkn lin yg kata).takut tersangkut dgn pakcik oto pulak nanti. so jgn lah marah2.


*itu semua dunia!*

husna said...

ehhh takkan tersangkut dengan pakcik oto la lin.tu semua dunia...ishhh