Sunday, November 16, 2008

*****sigh*****

hari ni ahad yang lepak.sambil mendengar lagu aku buat soalan virology.18 nov ni ader test virology and 24 pulak ada hepatobiliary test.belum baca lagi.banyak benda nak kena settle.dah lama tak call mereka di malaysia.rindu tu hari2 rindu tapi bila nak call jer mesti ada halangan.tapi nantila aku call.cuti sekolah ni mesti riuh rendah rumah aku.tok pun mesti dah abis radiotherapy,moga dia cepat sembuh.semalam pergi commercial street dengan lin memborong sepasang kain untuk dijadikan baju kurung.tapi entah bila nak jahit.tiba2 rasa malas pulak nak jahit.

aku baru jer pindah umah baru.so aku ella and acik ada bilik masing2.bila dah duduk sorang ni.sunyi juga rasa.ella dalam bilik dan acik dalam bilik.tapi area apartment aku sangat best.sunyi dari bunyi train dan motor2 budak2 boys.so selesa study dalam bilik.2 malam lepas ella jatuh katil.hahaha.itu gara2 katil tinggi sangat dari biasa.aku dan ella beli katil yang sama.tinggi dari biasa.so kalu tidur buas memang nahas jalan raya la.sampaikan acik pesan kat aku suh jangan kunci bilik malam2.nanti kalu jadi apa2 senang.memang kakak yang baik.

hari ni hari untuk study jer kot.sejuk.mata pun lehh tertutup nih.aku menanti hari esok.entah apa yang istimewanya hari esok.mungkin hari isnin kot.


p/s:menanti anak tok ketua.hehe.

No comments: