Monday, September 8, 2008

H U J A N LAGI

disuatu sudut minda ku tiba2 teringat pada che.siapa yg tolong masak untuk berbuka?siapa yg siapkan sahur che?siapa yg kejutkan che sahur?sedih.aku tahu tok mesti tak boleh buat semua nih.tok masih belum kuat lagi.kalu ada kakak di rumah tok mesti hidup che teratur tapi memikirkan kakak kerja so susah nak balik cuma weekend jer.aku rasa che dapat makan sedap2 time weekend jer la.kenapa semua ni mesti berlaku?adakah aku tengah menyalahkan takdir?ya Allah ampuni aku.aku tak sengaja.aku cuma kesian pada mereka disekeliling ku.aku juga sering berfikir pasal tok.moga tok cepat sembuh.kesian che melayan kerenah tok di kala semua orang tiada.

aku rindu aku sayang aku teringat pada keluarga ketika ini.aku rindu suara ayah dan mak.aku rindu senyuman che dan aku rindu leteran tok.

sayangi mereka ketika mereka masih ada.luahkan apa yg ada dalam hati.semoga masih belum terlambat.

2 comments:

Anonymous said...

u should find someone like your cher, a person who can be with u till death. itulah kan namanya cinta, cher xkan rasa susah sbb jaga your tok is his responsibility.*chill*

husna said...

tq lin.but now i dont know when or where i can meet that kind of person.nak cari kat pasar malam memang la banyak kan tapi kalu nak cari kat tommy hilfiger memang susah.kalu yg mahal,mahal sangat.kalu yg murah,tak lawa la pulak.like u said yesterday.not need to think,when the right time comes,HERE WE GO.